2012. március 2., péntek

Köszöntő

Sziasztok!

Először is üdvözlök mindenkit a harmadik blogomon! :)
Már több, mint 10 éve hobbim az írás és a legtöbb történetem alapötletét egy - egy sorozat adta, ám ezek mind a fiókom mélyén végezték és csak január óta kezdtem el a firkálmányaimat blogon közzétenni. Az első történetem az Un sueno en realidad (Gonzalo Higuaín fanfic) egy másik blogon található, ez pedig a másik szívem csücske történet lesz, amit a népszerű tv-sorozat alapján írok meg. Most, hogy újra műsorra tűzte a TV2 a Rex felügyelőt, ihletet kaptam és leültem megírni az első fejezeteket. 
Lesznek olyan részek,amelyek az osztrák-német széria egyik - másik epizódján alapulnak. hisz egy csaknem 120 részes sorozat esetében nagyon nehéz új dolgokat kitalálni, de azért igyekezni fogok. :)

Remélem, hogy ez a történetem is el fogja nyerni a tetszéseteket! :)

A szereplők listája és az első fejezet a hétvégén érkezik,amint végeztem a blog kicsinosításával.:)


Kedvcsinálónak jöjjön egy videó, amit a legjobb fórumos barátnőm készített a történethez! Danke schön, Klausz! :)

5 megjegyzés:

  1. Szar az oldal, az enyém jobb sokkal : http://www.rexfelugyelo123.mlap.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem tetszik, nem kell megnézni.

      Törlés
    2. De szerinted kit érdekel ez a hülyeség. Az enyém sokkal jobb : http://www.rexfelugyelo123.mlap.hu/

      Törlés
    3. Van,akit érdekel. Ha meg nem tetszik,akkor nem tudom, hogy miért néztél vissza az oldalamra. Az, meg hogy "hülyeség" és "szar" az nem kritika.
      Amúgy meg ne legyél annyira elszállva magadtól, láttam, hogy másnak is odaírtad azt, amit nekem.

      Törlés
  2. Ha nem tetszik, mi a francnak kell nyilvánosan leszarozni? Kultúrált emberek vagyunk vagy mi szösz. És nem a másikba kell belekötni.

    VálaszTörlés