2012. augusztus 10., péntek

Díj :)

Kaptam egy díjat Ibolyától és Klausztól, amit nagyon nagyon nagyon köszönök Lányok! :)


Szóval most 4 dolgot kell tennem.
  1. Írnom kell magamról 11 dolgot.
  2. Válaszolnom kell Ibolya minden egyes kérdésére.
  3. Nekem is fel kell tennem 11 kérdést azoknak, akiket én jelölök a díjra.
  4. A díjat tovább kell adnom 3 embernek és linkelni a blogjukat.

    11 dolog magamról
    1. Birkatürelemmel rendelkezem :D
    2. ... ami nagyon hamar a végére ér, ha valaki szidni meri a Madridot és/vagy Higuaínt
    3.Az öcsémet és apukámat is sikerült megfertőznöm a Rex felügyelő iránti rajongásommal :D
    4. születési dátumomban rengeteg a 9-es :D
    5. Napról-napra jobban argentin bolond vagyok :D
    6. A héber szerintem a világ legnehezebb nyelve
    7. Forma1-ben a Ferrarikért szorítok
    8. Nyakas kálvinista vagyok (értsd.: református) :)
    9. Utálom a német nyelvet
    10. Egyszer el akarok menni Bécsbe (is) <3
    11. filmek terén őskövület vagyok :D

    Válaszaim Ibolya kérdéseire:
    1. Könyv vagy film?
    Inkább a könyvet választom, mert jobban szeretek olvasni. :)
    2.Tejcsoki vagy étcsoki?
    Fehér csoki. Ha viszont ebből a kettőből kell választani, akkor tejcsoki. :)
    3.Sportolsz valamit?
    Kergetem a macskáimat az udvaron :D Amúgy táncoltam évekig és a fociba is belekóstoltam, de a térdem teljesen tropára ment. :(
    4. Kedvenc ételed?
    Felsoroljam a szakácskönyvet? :D Pár példa: Túrógombóc, mákos guba, milánói, bolognai spagetti, gyros ... :D
    5. Legnagyobb félelmed?
    Arachnofóbiám van...
    6. Kedvenc zenei előadód?
    Sok van....legyen akkor David Bisbal.
    7. Nagyváros vagy eldugott kis sziget?
    Attól függ. Ha a nagyváros Párizs, akkor egyértelműen a szigetre mennék. De ha a nagyváros Madrid vagy Buenos Aires, akkor ezt választanám. :D
    8. Mi az első tulajdonság ami eszedbe jut magadról?
    önbizalomhiány
    9. Mi az első tulajdonság, ami eszedbe jut a legjobb barátodról?
    Őrült :D
    10. Legelső emlékképed?
    Nem tudom pontosan hány éves lehettem -elég kicsi voltam még - , amikor egy balatoni nyaralás alkalmával málnaszörpöt ittam az egyik étteremben, aztán a parton apa sörébe beledobtam egy kis kavicsot :) :D
    11. A legelső kép, ami beugrik, ha a jövődre gondolsz?
    Egy tanyán élek bazi sok macskával az elkövetkezendő 60-70 évben :D

    Az én 11 kérdésem
    1. Kedvenc színészed?
    2. Írás vagy olvasás?
    3. Hol élnél szívesen?
    4. Mi volt a legviccesebb, ami veled történt?
    5.Kedvenc tantárgyad?
    6. Város vagy falu?
    7. Miért kezdtél el írni? :)
    8. Mi a hobbid?
    9. A legnagyobb őrültség, amit megtettél?
    10. Tánc vagy zenehallgatás?
    11. Mikor írtál utoljára kézzel írt levelet valakinek?

    Akiknek továbbadom:
    1. Vii
    2. Brigi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése