2012. április 14., szombat

Díj:)

A blogom megkapta a 3. díját, nagyon szépen köszönöm Barbi! :)



1. Meg kell köszönni a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.

2. A logót ki kell tenni a blogomba.

3. Be kell linkelnem azt akitől kaptam.

4. Írni kell magamról 7 dolgot.

5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.

6. Be kell linkelnem őket.

7. Megjegyzést kell hagynom nekik, hogy tudjanak a díjazásról.

8. Nem küldhetem olyannak, akinek a blogja volt már kitüntetve.

7 dolog rólam:
1. 22 éves vagyok és Monoron élek
2. Fanatikus Real Madrid szurkoló vagyok, Gonzalo Higuaín a kedvenc játékosom <3 :)
3. 10 éven át tanultam németül, ennek ellenére mégsem sikerült megszeretnem ezt a nyelvet ( bezzeg a spanyolt :D )
4. Élek-halok az őszibarackléért :)
5. Újabban nagyon rákattantam Nora Roberts könyveire :)
6. Gyűjtöm a  régiségeket, leginkább az antikvár könyveket
7. Életem eddigi legnagyobb őrültsége az volt, hogy bevállaltam a Real Madridért egy éjszakát a Barajason. (de megérte!) :)

Mivel a szabály szerint nem küldhetem olyannak, aki már egyszer megkapta, ezért nem írok ki 7 nevet, hanem küldöm mindenkinek, aki szeret írni és/vagy szeret olvasni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése