2012. április 14., szombat

10. fejezet

Sziasztok!
meghoztam a folytatást. Elnézéseteket kérem a hosszú várakozási időért, de sajnos sok minden összejött az utóbbi napokban és sem időm,sem energiám nem maradt az írásra.Nem is szaporítom tovább a szót, jöjjön az új, friss és ropogós rész tőlem Nektek.:)
Jó olvasgatást!
Detti


Timo késő éjjel érkezett haza. A szája szögletében egy kisebb mosoly bújkált, amikor észrevette, hogy a barátnője BMW-je ott parkol a ház előtt. Nehéz léptekkel sétált oda az ajtóhoz és úgy érezte, hogy egyálltában el tudna aludni. A feje még mindig a leltározástól zúgott, de igyekezett minden mást kizárni, ahogy halkan betette maga mögött az ajtót. Nem akart arra gondolni, hogy mikorra lesz ismét minden rend a műhelyében és miként fogja elmagyarázni Jensnek, hogy az autójára még egy kicsit várnia kell és Lorelei-el nem indulhat el a soron következő gyorsulási versenyen, bármennyire is nagy a nyerési esélye vele. Tudta, hogy az egész betörés mögött Horst áll és figyelmeztetésnek szánta. Tartott is tőle, hogy mi lesz a következő lépése és szerette volna a szeretteit, köztük is leginkább Melaniet biztonságban tudni, de túl fáradt volt ahhoz, hogy gondolkozzon. Kipihenten mindig is jobban forgott az agya, ezért eldöntötte, hogy alszik egyet, aztán ráér ezen gondolkozni. Letette a kulcsokat az asztalra és körülnézett az apró nappaliban, de Melaniet sehol sem látta. Halkan szólongatta, de nem jött felelet ezért a háló felé vette az irányt. Benyitott a szobába és mosolyogva nézte Melt, aki felöltözve feküdt az ágyon és aludt. Timo halkan odalépett és kisimította a lány arcából a kósza hajfürtöket, mire mocorogni kezdett Melanie, aztán a szemét lassan kinyitva ránézett a barátjára.
-         Szia álomszuszék! – guggolt le az ágy mellé Timo.
-         Timo? Hazajöttél? Hány óra? – törölgette az álmot a szeméből a lány.
-         Fél 12. Nem számítottam rá, hogy itt talállak, de nagyon örülök neki.
-         Ébren akartam rád várni, de elaludtam. – jegyezte meg Melanie - Mi volt a műhelyedben? Vittek el valamit?
-         Csak pár csavarhúzó tűnt el, semmi komolyabb. De lehet hogy azok is ott vannak a kupi közepében. – vont vállat Timo – Milyen volt a kertiparti?
-         Nagyon jó volt! Bár azt hiszem ezek után számíthatok Alex és Gabi bosszújára...
-         Ezek szerint jól sült el a kis terved.
-         Kár hogy nem örökítettem meg azt a pillanatot, amikor bemutattam őket egymásnak! Jellemző, hogy pont olyankor nincs kéznél a fényképezőgépem, amikor a legjobban kellene!
-         Így is el tudom képzelni. – nevetett halkan Timo.
-         Én meg csak beszélek itt össze-vissza, amikor látom, hogy hullafáradt vagy. Elmenjek? – ült fel Mel.
-         Nem, maradj itt éjszakára!
- Lehet róla szó, de akkor átöltöznék, mert ebben nem olyan kényelmes aludni. – nyomott egy puszit Timo szájára aztán kivéve a barátja szekrényéből egy pólót elment venni egy forró zuhanyt, hogy aztán bebújva a párja mellé érje az álom. 

Ezután a fárasztó nap után szinte azonnal elaludtak. Kettőjük közül Timo ébredt fel előbb másnap reggel. Az ablakon besütő halvány napsugár megvilágította Melanie arcát és ahogy nézte a csendben szundikáló lányt, azon gondolkozott, hogy mit tegyen abban az esetben ha Horst már nem csak betöréssel akarja majd jelezni, hogy mennyire nem szereti, ha visszautasítják az ajánlatait. Nem akarta, hogy bármi baja essen Melanienak, de többet nem is szeretett volna semmiféle illegális dologba se bonyolódni. A gondolataiból a telefon halk csöngése rángatta ki. Felvette a mobilt és a vonal másik végén meg sem várták, hogy bemutatkozzon, rögtön beleszólt valaki. „ Timo gyere ide azonnal! Ezek nem viccelnek” – hallotta meg Florian hangját, aztán szétkapcsolt a vonal. Florian régen Timo egyik legjobb barátja volt, annak idején nála tanulta ki a mostani szakmáját és közösen üzemeltettek egy autójavító műhelyt. Azon kevesek közé tartozott, aki nem a börtönviselt, megbélyegzett embert látta Timoban, hanem a fiatal srácot, aki tanult a hibájából és új életet akar kezdeni. Munkát adott neki és kitanította a szakma csínjára-bínjára ám egy idő után valamitől megromlott kettőjük között a viszony. Timo külön is elkezdett munkákat elvállalni, többségében a gyorsasági- és driftversenyek rendszeres résztvevőinek segített a járművek karbantartásában, amivel sokkal többet is keresett, mint a műhelyben, aztán felmondott a régi segítőjénél és megvette azt a kis műhelyt, ahol most is dolgozik. Miután elváltak útjaik még inkább megromlott kettőjük között a viszony, mert Florian azzal vádolta, hogy ellopja az ügyfeleit, azért ment egyre rosszabbul a sora és bár sokat vitatkoztak, Timo még mindig hálás volt neki azért, mert elindította az úton és az egyik legjobb barátjának tartotta. Nem is várt sokat, rögtön kiugrott az ágyból. Melanie félálomban hunyorogva ült fel az ágyon, amint észrevette, hogy a szerelme nincs a helyén.
-         Mi történt? Megint a műhely?
-         Nem, ne aggódj! Csak Florian hívott fel, mert beszélni szeretne velem.
-         Ilyen korán?
-         Családi problémái vannak és nem szeretném, ha hülyeséget csinálna. – füllentette Timo.
-         Értem.
-         Aludj nyugodtan tovább én most elmegyek.
-         Nekem is mennem kell dolgozni. Mikor találkozunk?
-         Majd hívlak! Szeretlek! – csókolta meg a bartátnőjét és kisietett a szobából Timo, pár perc múlva pedig már csak annyit halott Melanie, hogy csukodik a bejárati ajtó.
Timo annyira gyorsan vezetett a Bécs egyik külvárosában található ház és autószerelőműhely felé, amilyen gyorsan csak tudott. Amikor odaért, kiugrott az autóból és még azzal sem foglalkozott, hogy bezárja. Megnyomta a kapucsengőt és várt, de hiába szobrozott ott, senki sem nyitott ajtót. Ahogy rátette a kezét a kilincsre, a kapu magától kinyílt. Jól ismerte Floriant ,  tudta, hogy sohasem hagyná nyitva a kertkaput, ezért rögtön balsejtelme támadt. Először a lakásba ment be és szobáról-szobára járva kezdte el szólongatni a barátját, de felelet sehonnan sem jött. Határozott léptekkel elindult az előszobából a műhelybe vezető ajtóhoz, ám ekkor ütést érzett a tarkóján és a fájdalomtól összerogyva térdre esett a puha szőnyegre, aztán elfeketedett minden és elvesztette az eszméletét. Percekig ott feküdt a földön, de aztán lassan elkezdett magához térni. A feje sajgott, de nem nagyon foglalkozott vele. A cipősszekrényre támaszkodva lassan talpra állt és benyitott a műhelybe, mert a fájdalomnál erősebb volt benne az aggódás az egykori jótevője iránt. Az oldalsó bejárat tárva-nyitva volt, még azt is láthatta, hogy a szomszédot mennyire elfoglalta a fűnyírás. Beljebb ment a fájó tarkóját simogatva és szinte rögtön a következő pillanatban észrevette Floriant feküdni a földön. Odaugrott hozzá és megnézte a pulzusát, de ekkor már nem élt. Piszkosul fájt neki a barátja elvesztése, de magában már azon gondolkozott, hogy miként fog bosszút állni Horston ezért. Arra gondolni sem tudott, hogy ezt is szárazon megússza egykori főnöke, mert azt nem fogja hagyni. A gondolataiból a fűnyíró erősödő zúgása zökkentette ki és ekkor tisztult le benne az a kép is, hogy épp egy gyilkosság helyszínén van és a kezében tartja a holttestet, a lakásban pedig mindenhol ott van az ujjlenyomata is. Gyorsan felpattant és megpróbált minél észrevétlenebbül kimenni a házból, abban reménykedve, hogy nem veszi észre a szomszéd. Azt tervezte, hogy egy nyilvános fülkéből, névtelenül bejelenti a rendőrségnek az esetet, aztán pedig eltűnik egy kis időre... Ahogy végigondolta az előbb történteket pánikba esett. Ha a rendőrök megtudják, hogy milyen volt a viszony kettőjük közt és hogy az utóbbi hónapokban mennyi gondja volt a műhellyel, az ő múltjával rögtön az első számú gyanúsítottá fogják előléptetni...

- Rex, idehoznád a telefont? – dugta ki a fejét Alex a fürdőszobából, amikor meghallotta a mobilja csengését. Alighogy kimondta a szavakat az okos német juhász szájában a telefonnal futott oda a gazdájához.- Köszönöm! – vette el tőle a mobilt Alex és megsimogatta a kutya fejét, aztán megnyomta a hívást fogadó gombot. A kollégája, Christian kereste, mert épp hogy feljött a nap hétfő reggel, máris munkája akadt a gyilkossági csoportnak. Letéve a telefont visszament a fürdőszobába, hogy minél gyorsabban elkészüljön és odasiethessen a tetthelyre. Kézbe véve a fogefét Rex ugatását hallotta meg a szoba ajatajából.

-Te szeretnéd a fogkrémet kinyomni,ugye? – nézett kérdőn a kutyára Alex, mire Rex válaszul félrefordított fejjel vakkantott egyet. – Jó, nem bánom. Gyere! – tette le a fürdőkád szélére a fogkrémes tubust. Alátartotta a fogkeféjét, Rex pedig az egyik lábát ráhelyezte a tubusra és megnyomta azt, de túl erősen nyomta így a fogkefére egy csepp sem fogkrém sem jutott, de Alex rövidnadrágjára annál több. – Ezt még gyakorolnod kell. – nézett mosolyogva a kutyára a felügyelő. Miután végzett a reggeli teendőkkel, rögtön autóba vágta magát Rexszel és a Bécs külvárosban lévő ház felé vették az irányt. Már messziről látni lehetett, hogy hol történt a gyilkosság, mert rengeteg ember verődött össze a kordon körül, amit a rendőrök vontak a ház köré. Ahhoz is kellett néhány egyenruhás, hogy utat törjenek a fekete Alfának. Miután leparkolt, már rögtön ott is termett Christian gumikesztyűvel a kezén.
- Hétfőn reggel egy gyilkossággal kezdeni a napot, nincs is ennél jobb. – sóhajtott Böck.
- Csak azt csináljuk, amit az emberek nagy része benn a városban. Csak míg ők beállnak a pult mögé vagy bezárkóznak az irodájukba mi egy gyilkosság helyszínére megyünk és megpróbáljuk kideríteni, hogy kinek állhatott az útjában az a szerencsétlen áldozat, akit megöltek. Hol a holttest? – húzott gumikesztyűt Alex is.
- Odabenn a műhelyben. – indult el Christian a műhely felé, ahol még javában folyt a helyszínelés. Menet közben elhaladtak Kunz mellett is, aki épp az egyik szomszédot faggatta. A műhely ajtajába érve Alex odafordult az okos rendőrkutyához.
- Rex, te most maradj itt! – ha nem mondta volna Alex, a kutya anélkül is tudta volna, hogy ott kell várakoznia, amíg Brandtner magához nem hívja. Ameddig a helyszínelés és nyombiztosítás tartott, addig nem mehetett be a tetthelyre.
Dr. Graf, az orvosszakértő épp ekkor állt fel a hulla mellől.
-         Szervusz Leo! Áruld el nekem, hogy hogy van az, hogy te mindig megelőzöl? – fordult oda hozzá Alex.
-         Szervusz Alex! Gyorsabban vezetek. Jut is eszembe, lenne itt egy büntetőcédula – vett elő egy papírt a zakója belső zsebéből Graf. – Talán te tudsz valamit tenni az érdekemben. – nyújtotta oda a felügyelőnek.
-         Ejha! – bólintott egyet elismerően Brandtner átfutva a papírt, aztán zsebre tette a cédulát. – Meglátom mit tehetek. De most mesélj nekem valamit az áldozatról. – guggolt le, hogy még jobban szemügyre vehesse a letakart holttestet.
-         A mellkasán van egy szúrt seb, a gyilkosa pontosan célzott és pont szíven találta, ebbe halt bele. Az áldozatnak esélye sem volt a túlélésre. A gyilkos fegyver valószínűleg egy reszelő vagy egy csavarhúzó lehetett. Számításaim szerint olyan 4-5 órája ölhették meg, többet majd a boncolás után tudok mondani.
-         Köszönöm Leo! – egyenesedett fel Alex és biccentett az orvosszakértőnek, aki elindult az ő kis boszorkánykonyhája felé. 

– Találtatok már valamit? – fordult Christian felé.
-         Pár ujjlenyomatunk már van, de a gyilkos fegyvert még nem találták meg.
-         És az áldozatról mit tudunk?
-         Florian Richternek hívták – lépett oda hozzájuk Kunz – Ő volt ennek a háznak és a műhelynek a tulajdonosa. A szomszédja állítása szerint egyedül élt itt, az ügyfelein és az alkalmazottain kívül nem is nagyon jártak hozzá az emberek. A rendőrségi nyilvántartásban is szerepel, mert volt pár kisebb ügye a hatósággal, folyt ellene pár szabálysértési eljárás. A szomszéd egyébként mondott mást is, azt állítja, hogy pár perccel a rendőrségi bejelentés beérkezése előtt látott innen egy fiatal férfit kisurranni.
-         Tudjuk, hogy ki telefonált? – kérdezte Alex.
-         Sajnos nem.
-         Akkor délutánra szeretném megkapni a bejelentés hangfelvételét. A szomszéd le tudná írni, hogy hogy nézett ki az a gyanús alak?
-         Azt mondta, hogy igen.
-         Akkor kísérd be a kapitányságra és csináljatok egy fantomképet. Te pedig gyere velem és nézzünk körül a házban, hátha találunk valamit. – fordult Christianhoz Alex miután kiosztotta a feladatokat. – Gyere Rex! – hívta magával a kutyát. Amint beléptek a házba, a kutya azonnal jelzett, hogy valamit talált. A cipősszekrény előtt ült le és a lábával megpróbált benyúlni, alá, de nem nagyon akart sikerülni neki. – Mit találtál Rex? – hasalt el a földön Alex és benézett a szekrényke alá, bevilágítva oda egy zseblámpával. Látott ott valamit, de nem tudta meghatározni, hogy mi az, ezért benyúlt érte és kihúzta.
- Úgy néz ki, hogy a gyilkosunk nem volt túl precíz. Ezt itt felejtette. – mutatta fel a zacskóba tett nyomot Christiannak, mai nem volt más, mint egy kulcstartó. – Ügyes vagy Rex! – dicsérte meg a kutyát, aztán felegyenesedett és beljebb ment a házban, hogy Chrsitiannal együtt nekilássanak a ház alapos átvizsgálásának...

27 megjegyzés:

  1. Szija csajszi!
    Tövig rágtam az amúgy is tövig rágott körmöm.
    Ez nagyon izgalmas rész volt.
    Ajj Timo! Csőbe húzták! Tutira ez volt a cél... De miért ment el? Így hogy tisztázza majd magát? És Mel? Ó hát komolyan be vagyok pánikolva.
    Bár szerintem itt lép majd a képbe Gaby és az ő elhivatottsága az illegális nyomozás iránt na meg Alex kiidegelésének élvezete. :D
    Remélem Timot nem csukatod le és Mel majd elhiszi neki, hogy nem ő tette.
    Várom a folytatást. Ez nagyon nagyon tetszett! :)
    Puszi:
    Vii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csajszi!
      A körömrágás az egy rossz szokás :D
      Majd a folytatásból kiderül, hogy mi lesz.Vázlatban már megvan, igyekszek nagyon izgalmasra írni.:)
      Jó helyen keresgélsz, de még az kérdés, hogy miként fog a képbe kerülni Gabi? Egyébként nem tudom, hogy az illegális nyomozást vagy Alex kiidegelését élvezi-e jobban....de mekkora szerencse, hogy ez a kettő nála együtt jár. :D
      Örülök, hogy ennyire tetszett!
      puszi:
      Detti

      Törlés
    2. Tudom, tudom! Hidd el igyekszem leszokni róla! Csak a két legizgalmasabb "sportot" űzöm. Izgalmas blogokat olvasok és Real Madrid meccseket nézek... :D
      Biztos az lesz! :)
      Várom Gaby belépőjét! :) És igen, még szerencse, hogy nála ez a kettő tényleg együtt jár! :)
      Szép volt Pipita fejese! =) Persze a beadás is hasonló dícséretet érdemel! =)
      Puszi:
      Vii

      Törlés
    3. Nekem is szokásom egyébként. :D Hasonló okokból, mint nálad. Virtuális pacsi :D :)

      Szép bizony és rengeteget dolgozott ma.:) <3 Serg is dicséretet érdemel. :) Én csak Khedirát meg Arbét verném meg, de nagyon a mai után, amúgy mindenkit szeretek :D Cé most kapott tőlem egy nagy piros pontot a callejónos gólörömért.:)

      Na megyek elolvasom nálad a frisst, láttam, hogy van :)

      puszi:
      Detti

      Törlés
    4. Dupla pacsi! :)
      Hát Khedirát én is szívesen megcsapkodnám és nem barátilag! Na meg a másik jó madarat is!
      Sese rendesen bepörgött a 11-es után. Azt te se láttad kezezésnek ugye? Csak mert én lehet kicsit elfogult vagyok és direkt nem látok meg dolgokat! :D
      Mindenki más tapsot érdemel! =)
      Igen Cristől szép volt. És örülök, hogy már nem hisztizik annyit! XD
      Jó olvasást! :)

      Törlés
    5. Nem értem, hogy Khedira miért kezdő minden héten? Miért szerelmes belé Mourinho? :/
      Ezt én is megfigyeltem:D kvázi egyszerre játszott védőt meg irányítót. :) Nem, én sem láttam annak. Már az első visszajátszásnál ordítottam a tévével, hogy vakegér a bíró.
      lekopogom az utóbbi időben tényleg leszokott róla.:)
      Olvastam, kommenteltem, csak közbe akadt egy pici gond a netemmel...:)

      Törlés
    6. Köszi! Már válaszoltam! Vagyis ítam! :)
      Akkor jó, megynyugodtam! :) Nem is csinálta rosszul ezt a két poston játszást, oda tette magát rendesen. =)
      Mourinhot már nem is próbálom megérteni...
      Én már arra gondoltam, hogy biztos tanul a fiától vagy nem tudom. Sokszor már fájt amit leművelt! Nagyon remélem, hogy leszokott róla! :)

      Törlés
    7. Úgy ment mint akit felhúztak, az egyik legjobb volt tegnap. :)
      Már én se. Jó edzőnek tartom meg minden, de egyre inkább kezd az agyamra menni...Sokszor nagyon mellé tud nyúlni és általában pont akkor csinálja,amikor a leginkább nem kellene.
      Én is:)Első sorban azért nem csíptem,mert annyira hisztis volt, na meg mikor rákezdett a ripacskodásra...talán még megkedvelem.:D

      Törlés
    8. Ne is mond! Előre félek a hétvégei klasszikustól! Elismerem a tudását, de stressz helyzetbe képes égbekiáltó baromságokat művelni...
      Talán most már nem lesz az. Bár én mindig nevetek azon ahogy szép kényelmesen elücsörög a pályán, de mikor a földet csapkodja hát akkor én meg hajamat tépem. De ha játszik akkor tényleg tud és alkot. Olyankor elfelejtem azt a sok "úristen te mit adsz elő"-t! :)
      Mindenestre izgalmas hétnek nézünk elébe! :)

      Törlés
    9. Én is, de nem azért mert annyira rossz a Madrid, hanem azért, mert nehogy a, Mou szúrja el az egészet b, a bíró kezdjen el össze-vissza fújkálni. Mou már idén is elszúrta, leginkább a kupameccs odavágóján, de talán a visszavágóból tanult és focizni fogja őket felküldeni és nem öngyilkos módon kivédekezni egy 0:0-t...
      Meccs közben engem a legapróbb dolgok is a plafonig húznak fel. Puzsér Róbert a Csillag születik-ből a kanyarban sincs ahhoz képes, amit én levágok olyankor. Utólag már vicces nekem is, mikor széttárt kezekkel durcásan ül az ellen tizenhatosán belül, meg szintén durcásan felhúzza az orrát és elfordul a bírótól, de abban a szent pillanatban jól fenékbe tudnám rúgni érte. Mondjuk akkor nekem senki sem szent, Gonzát is ugyanúgy képes vagyok oltani egy kihagyott helyzetért - 3 gól után is - , mint Khedirát ha elbambul. Visszatérve Cére, a játéktudásával nincs is hiba. Baromi jó játékosnak tartom - messinél is jobbnak-, csak épp nem a kedvencem.
      Nekem már most görcsbe rándult a gyomrom...szombatig ez csak fokozódni fog...

      Törlés
    10. Hát én se attól félek, hogy a játékosok cseszik el hanem, hogy Mou, ahogy te is írtad. És én is nagyon remélem, hogy tanult a legutóbbiból. Teljesen egyetértek veled úgyhogy pacsi. :)
      Én se vagyok teljesen elfogult. Én is tudok kattogni kihagyott helyzeten, rossz beadáson, ami pedig a halálom, az a rossz szöglet. Mert én úgy hiszem hogy az ajándék! Persze abból se lehet gól mindig. De ha elcseszik a beadást hát én teljesen dinka leszek!
      Összinte leszek, néha megnézek egy egy barca meccset, de csak hogy képben legyek. Ott is vannak nagy tudású játékosok. És igen ott van Messi is, de én Crist sokkal többre tartom. Úgy vagyok vele, hogy egy meccset nem egy emberre kell építeni és nem egy játékosnak kell megnyerni. Igaz hogy a Bercelona híres a passzolgatásokról, de ez nem elég egy jó csapathoz! Így alapból a Real Madridot sokkal sokkal többre tartom. És igazi csapatnak. Ha csak a gólokat nézem Roni 41 gólos eredményét Pipita követi 21-el őt pedig Benzema 18-al. Míg Messit aki egyébként százszor hisztisebb mint Cris 10-10 találattal követi a második és harmadik gól lövő! Egy csapat játék legyen csapatjáték és ebben klasszisokkal jobb a real.
      Hű ebbe most rendesen bele merültem! :D
      Bocsi! :$
      A lényeg hogy szombatra már én is kész leszek! De a előtte végig izgulom a BL meccset! :)))

      Törlés
    11. Semmi gond, én is jól belemerültem.:D :D

      *pacsi* :)
      Én attól mászok falra, hogy a pontrúgásaink csak ritkán veszélyesek. Szabadrúgásoknál sokszor izomból oldják meg, nem ésszel. A szögleteknél hülyét kapok,amikor az ötös közepére ívelnek, mert az minden esetben a kapusé és a legtöbbször odaívelik, nem az ötös sarkára....jól gondolod szerintem, mert azt mondják a szögletre, hogy az fél gól. :) A rossz beadások meg nekem is a halálom....Sokszor már ugranék talpra, mikor látom, hogy többen vannak a madridiak a kapu előtt és mondjuk Arbeloa vezeti a labdát, aztán csak egy jó beadás kéne és akkor a beadásból kirúgás lesz...
      Én babonából soha nem néznem élőben a Barca meccseit az EL Clásicot kivéve, de néha bele-bele nézek az ismétlésekbe. Untat a tili-toli-tiki-taka-waka-waka és őszintén szólva elég meglátnom a díszhuszárok valamelyikét (VV, Piqué, Busquets, Alves) és már belevágnék valamit a tv-be. A Barcának az a nagy előnye,hogy kikerült egy aranygeneráció az utánpótlásból -ami jó ha x évente összejön -, akik ráadásul bölcsis koruk óta együtt fociznak, ezért becsukott szemmel is tudják, hogy hová fog futni a másik. A játékuk pedig elég "becsapós" és túl is van misztifikálva, mert igen a rövid passzok jelentik az alapot, de a 80% feletti passzmutatók nagy részét a 2 cm-rel arrébb állónak való passzolás teszi ki, nem csoda, hogy olyan mutatókkal rendelkeznek, hogy az ember álla leesik. A gyenge pontjuk az,ahogy Te is írod az, hogy Messire épül az egész. Ha ráállítanak valakit, aki a WC-re is utánamegy, onnantól meg vannak lőve, nem csoda, hogy úgy vigyáznak rá, mint egy hímes tojásra. Egyébként az argentin válogatott miatt épp ő az,akit a legtöbbet látok játszani a katalánoktól. A válogatottban pedig csak nagyon ritkán képes alkotni, ott sokszor olyan teljesítmény hoz, hogy még csak az árnyéka se lehetne a katalánoknál játszó önmagának. Ott is próbálták ráépíteni a csapatot,mégse megy neki, márpedig ha tényleg annyira jó mint ahogy mondják, akkor ott is kéne valamit mutatnia. Ugyan nem tudom, hogy Cristiano milyen a válogatottban, de a Madridban elképesztő és jobb játékos mint a töpszli argentin. A Madrid támadótriója pedig már rég lelépte a katalánokét...sőt az Eto'o féle -ami szerintem sokkal szerethetőbb Barca volt,mint a mostani- csapatét is. A Tridente nagyon jó, ezért is mondom mindig, hogy nem kell ide se Agüero, se RvP se senki, mert ahol ennyi gólt rúgnak a csatárok, ott pont nem a támadókkal van gond. Hiába hangoztatja sok hülye, hogy Ronaldo-függő a Madrid, meg Benzema-függő...nem igaz. Ha Ronaldo nem talál be, akkor Gonza rúg gólt, ha Gonzának nem megy, akkor Benzema, míg a katalánoknál ha Messinek nem megy, akkor csak szenvedés van.
      Azért tartok a Bayerntől...ha Arbe kezd,akkor a Robben-Ribéry páros úgy átszalad rajta, mint a szegedi gyors. Mario Gomez meg egy falábú, de valahogy még az aurájáról is bepattan a labda a kapuba...

      Törlés
    12. Bólogatok mint bólogatós kutya a kalap tartón! :) Azt hiszem leírtál mindent, amit le lehetett! :)
      Cristiano jóval eredményesebb a Madridba mint a válogatottba, de még mindig jobb mint a törpe! Bár az, hogy nem tud úgy érvényesülni nem feltétlenül csak az ő hibája. De ahogy írtad a real nem is függ Ronaldotol, nem úgy mint a katalánok Messitől. Barca meccset élőbe én se nézek! És végig se. Mondjuk úgy hogy háttér zajként funkcionál a meccs és néha rálesek pár perc erejéig, de nem tudom élvezni. Minden meccs ugyanolyan, Messire nem egy hanem legalább öt játékos áll rá. Ha képes átjutni talán gólt lő ha nem akkor semmi nincs csak szenvedés ahogy te írtad. És a 11 emberes védekezés a legnagyobb halálom. Azzal igazán el lehet rontani egy találkozót. Na de elkanyarodtam egy kicsit...
      Nagyon remélem, hogy Mou nem csinál baromságot a kezdőbe... Na igen, Robben... Ütős páros, de senki se legyőzhetetlen! :) Nekem meg jó hogy leesik hogy kedden lesz a meccs nem pedig szerdán. Idő zavarom van! :D Sose tudom hányadika van! :) Meg milyen nap! :)

      Törlés
    13. Ha a fociról van szó, méghozzá a Real Madridról (de a Barcáról is akár) akkor nagyon el tudom ragadtatni magam és csak írok-írok és írok. :) :D
      Persze a válogatott az egy másik kávéház.Igaz, hogy sok mindenen múlik, de míg Ronaldo azért hoz jó meccseket, Messi egy csomót betlizik. Az argentinoknál már harmadik szövetségi kapitány ül a kispadon amióta nézem és Messit pakolgatták ide-oda, de sehol se vált be.Most talán Sabella talált valamit,de ez még mindig édes kevés...az se volt elég, hogy teljesen úgy alakították át a játékrendszert is, mint ahogy a katalánok játszanak,mindezt miatta...Na mindegy, ez már nagyon eltér a témától.
      A bunkerfocitól én is idegbajt kapok.(Az APOEL elleni 2 meccs ezért volt nézhetetlen) Ezért nem is értem, hogy hogyan lehet szeretni az olasz focit -pláne a dél-olaszokat -, rájuk ez nagyon jellemző. meg az összes spanyol kiscsapatra, amikor a Madrid az ellenfelük...
      Ha meg akarjuk nyerni a 10.-et mindenkit verni kell, nincs mese.:) Én is sokszor így vagyok vele. :D

      Törlés
    14. :D Én meg szívesen olvasom az álláspontod. Nincs körülöttem túl sok Realos és ha beszélek is róluk akkor az általában vitába torkollik, mert épp kifogok egy Barcelonást, aki csont hülye, vitázni se érdemes vele, de olyankor azt érzem, hogy igenis meg kell védenem a csapatot amelyiknek szurkolok. A lényeg, hogy jó róla beszélgetni.
      Ami azt illeti alapból a válogatott csapatokért se vagyok oda. A Spanyolért se. :/ De nem tehetek róla.
      Hoz bizony. Na látod Argentin válogatottban mondhatni abszolút nem vagyok otthon. Mindenesetre Messire tutira nem építenék. A kis hülye gyerek meg még élvezi is, hogy refibe pakolják. :@ Egyébként szívesen beszélgetek! =) Tehát nem gond ha elkanyarodsz. :)
      Pont az Apoel-re gondoltam, és azóta azon agyalok, hogy hogy a francba juthattak ők el odáig. Ez nekem rejtély.
      Bizony mindenkit verni kell. :)

      Törlés
    15. Teljesen megértelek,k én is csak a fórumon meg a blogokon tudom kiélni magam, mert a környéken se közel, se távol nincs madridista. Az öcsémmel még néha tudok beszélgetni, de ő első sorban Inter szurkoló (de bármibe lefogadom,hogy több Madrid meccset látott már életében, mint Intert :D ), aki meg megpróbál velem szóba elegyedni, az majdnem mind hungarokatalán. Én köztudottan keményvonalas és véresszájú madridista vagyok, szóval AtMa és Barca fanok ki vannak csukva alapból...
      A válogatott meccseket úgy én se veszem annyira komolyan. Néha-néha a barátságos meccseket ki is hagyom, Argentínát is csak azért szoktam nézni, mert ott van Gonza, szeretem Argentínát, mint országot és van pár ott élő barátom, legalább ennyivel több közös témánk van. A spanyolokat régen szerettem (az EB győzelemig), de aztán kiábrándultam belőlük.
      Én sem...de annyira rágörcsölt mindenki a válogatottnál, hogy csinálniuk kell valamit annak érdekében, hogy jó legyen, hogy még szegény Mascheranot is leváltották a csapatkapitányi tisztről, hogy a töpszli kapja meg és ha Messi azt mondja, hogy ő középcsatár szeretne lenni, akkor szó nélkül kiteszik a kezdőből Gonzát, hogy ő ott játszhasson. :@ Egyébként engem nagyon idegesít, hogy ha Argentína, akkor mindenhol csak Messi, Messi és Messi de a többiekről egy büdös szó sem esik... de legalább Argentínában normálisak még az emberek, mert ott nem a törpe a fő kedvenc...hanem... Szerinted ki? :)
      Csoportkörben az APOEL a papíron legkönnyebb csoportot kapta, úgy is csúfolták, hogy EL-csoport.Aztán megkapták a nyolcaddöntőben a harmatgyenge Lyont, akiknek tovább se kellett volna jutniuk. Beálltak 11 emberrel meg a csapatbusszal a tizenhatosuk elé és kivédekezték az egészet, egyik ellenfelük sem a legmagasabb szintről érkezett úgyhogy nem is tudtak ezzel mit kezdeni....
      Nekem már remeg a gyomrom...Azért félek a Bayerntől...de bízok a Fiúkban! :)
      HALA MADRID!!!

      Nagyon örülök, hogy sikerült így összebarátkoznunk egyébként. :)

      Törlés
    16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    17. Igen ennek én is! Végre valaki aki nem arról beszél nekem, hogy milyen cipőt vett és hogy hányadik fülbevalóját veszi a héten. :D XD
      Na vajon ki? Egyértelműen Pipita. Ha már nem írtad le. :D Biztos nem teszel fel keresztkérdést pláne hogy bevallottam nem vagyok otthon válogatott fociban. Már nem.
      Egy "rövid" ideig voltam Holland drukker. Kaptam 2001-ben egy FIFA posztert amin Edgar Davids volt és csont totál beleestem. :$ Azt hiszem akkor lettem teljesen foci függő. De mikor kitették a válogatottból mondván túlkoros akkor beintettem Hollandiának. Amit pedig a legutóbbi VB-n lerendeztek a spanyolok ellen az kritikán aluli volt... A másik nagy kedvencem Zidane volt ő pedig ugye akkor igazolt a Madridhoz. Persze kis általános iskolásként megkaptam a támpontot a nagyobbaktól, hogy kinek érdemes szurkolni. De aztán tetszett is amit láttam. Célzok itt a játékra. :) A végén még rossz csapatot választottam volna. :D... Hú na most aztán tényleg elkanyarodtam teljesen. lassan megyünk egy kört. :D
      De asszem már nem is baj!
      Én is bízok bennük. Nagyon is. A mi triónk az ő triójuk ellen! :D
      Majd értekezünk! :D
      HALA MADRID!!!

      Törlés
    18. Megnyugtathatlak, tőlem ilyeneket nem fogsz olvasni.:D Ettől a falra tudok mászni... Eddigi életem során én ezeknél a vackoknál többet költöttem könyvekre és Madrid ereklyékre. Jó van pár ékszerem is meg minden, mert azért csak nőből vagyok, de ha a kezembe nyomnak egy x. összeget tuti előbb megyek be egy könyvesboltba, mint egy ruhaüzletbe. :D

      A válaszod helyes.:) Argentínában ugyanis a többség Messit nem tartja argentinnak, hanem katalánnak, mert egyrészt sose énekli a himnuszt (rossz nyelvek szerint nem is tudja) másrészt meg ugye a mutatott teljesítménye, meg különben is gyerekként elkerült otthonról... Pipitát viszont látták felnőni, látták amikor a Libertadores Kupában idegenben szétfocizta a brazil Corinthias komplett védelmét, amikor kettőt vágott a Bocának és bár Franciaországban született soha meg sem fordult a fejében, hogy francia válogatott legyen, pedig ha úgy dönt már jóval előbb bekerült volna a válogatott futballisták elit körébe. A göröngyösebb utat választotta és számtalanszor hangoztatta, hogy Argentína a hazája és ez a nagy hazafiság már jóval azelőtt megnyerte egész Argentínát, minthogy megkapta a meghívót. Aztán az első felnőtt válogatott meccsén rögtön betalált és mindig hasznosan játszott, még ha gólt nem is lőtt. Aztán jött a VB és a Dél-Koreának lőtt mesterhármasa után ő lett a nemzeti hős. Nála nincs különbség a válogatottban és a Real Madridban mutatott játéka között. :)
      Davids? Ő volt a szemüveges, ugye? :) Sajna őt nem sokat láttam játszani, valahogy mindig elkerültem. :)Az a 2006-os VB előtt volt, ha jól emlékszem...a nagy fiatalítás... :/ Zidane....az is jó választás.:)Engem az unokabátyám terelgetett. :D Ő kinn is élt egy darabig Madridban. :)
      Én 2004 óta vagyok focibolond, az egész az EB-el kezdődött, Portugáliának szurkoltam és majdnem kivágtam a tv-t az ablakon,amikor Görögország nyert. Figo játéka megfogott, aztán Zidane következett és mikor megtudtam, hogy ők egy csapatban játszanak, nekem se kellett több. Az első kedvencem azonban nem a duóból került ki. Morientes volt a szívem csücske (mint most Pipita) és 1 hétig lelki beteg voltam,amikor eladta Perez a Liverpoolnak-azóta utálom a presit-. Aztán jött Solari, majd Raúl, aztán Iker és most Gonza a fő kedvenc immáron 3 éve. Gondolom a felsorolásból is látszik, hogy nekem nagyon fontos az, hogy melyik játékos hogy áll a klubhoz. Akiről tudom, hogy képes megdögleni a mezért, az biztos, hogy bekerül a kedvenceim közé. :)

      A meccsről majd holnap...ég túl friss az élmény, inkább alszom rá egyet.

      Törlés
    19. :D Akkor jó! :)
      Nagyon jó vagyok! :) Jó hogy nem beugratós kérdés volt! :) Öröm olvasni ahogy Pipitáról írsz! =) Nekem ennyire abszolút kedvencem Zidane és Davids óta nincs, de ódákat tudnék zengeni róluk! :) A holland nekem egy igazi egyéniség volt a hajával és a szemüvegével! És tátott szájjal bámúltam amit a labdával művelt! 2005-ben kattant be van Besten és 2006-os VB-re nem is nevezte! Pedig sok fiatalabb játékos fel se ért hozzá akkor! Így jóformán 2006 óta nincs best válogatott. Kicsit még húz a szívem hollandiához de Nem tudok teljes szívvel szurkolni nekik és így megette a fene az egészet.
      De legalább Zidanet nem kellett elengednem, ugyanis a franciáknak soha nem tudtam szurkolni csak miatta :/ Valahogy nem fogott meg! Így maradtam "egyszerűen" Madridista!
      Most pedig nincs abszolút kedvencem. Minden poszton van valaki, aki kicsit jobban megfogott. De van olyan is akinél az se zavarna, hogy hetekig nem lépne pályára. Egyedül Ikernek van biztos helye nálam a kedvenc kapus címen! Bár már régóta! Miatta álltam én is oda, de karriert Nem futottam be! :P
      Nos igen a felsorolásod magáért beszél! :)
      A tegnapi meccsről én nem nyilatkoznék még semmit! Félidőbe még hánytam is! Csak annyira készültem ki! :/ Azt nem tudom mit rágok majd hátvégén! Mert körmöm az már nincs! :/

      Törlés
    20. Pipita nekem nagyon a szívem csücske.:)Nem csak a legnagyobb kedvencem, hanem valamilyen formában példaképem is, szóval másképp nem is tudnék róla írni.:) A kitartása, küzdeni tudása és alázata példaértékű szerintem, legalábbis ami átjön a meccseket nézve és az interjúkat olvasva.(Pláne a Real Madrid tv Real... sorozatához készült Real Higuaín, ha gondolod beteszem a másikba a fordítását. Az még akkor készült, amikor tavaly még lábadozott,1 hónappal a visszatérése előtt és sok mindenről beszél benne.) A tavalyi idény óta pedig nagyot nőtt a szememben. Az hogy az orvos szerint decemberig várni kellett volna rá, hogy visszatérjen a régi formája, erre októberben majdnem zsinórban vágott 3 mesterhármast.Akkor mondta rá az orvos -aki műtötte-, hogy ez nem csoda, ez Higuaín....Ha nem nem dolgozott volna annyit, hogy a régi legyen, nem is sikerült volna neki.De megcsinálta.:)

      Az biztos, hogy egyéniség volt. :)Így teljesen érthető, hogy szakítottál a hollandokkal. Ha nem tudsz teljes szívvel drukkolni nekik,akkor így semmi értelme az egésznek.
      A franciákat én nagyon utálom...soha nem is szurkoltam nekik.
      Én is ki tudok választani minden posztról egy-egy olyan játékost, akit onnan a legjobban csípek, például a védők közül ez értelemszerűen Sese, de Arbe, Albiol, vagy épp Marcelo is eléggé a szívem csücske, viszont ha Carvalho nem játszik, az nem zavar különösebben. A lényeg az, hogy könnyebb felsorolni, hogy ki az a csapatból,akit nem annyira kedvelek. :)
      Nekem csak 3 év karrier adatott a gimis csapatban,mert kevés fiú volt az évfolyamon és én is Iker miatt álltam a kapuba. :D Azóta alakult így a városban egy női csapat és szívesen megmérettettem volna magam a válogatón, de évekkel ezelőtt tönkrement minden a bal térdemben, ami tönkremehetett, szóval többet nem sportolhatok, pedig hiányzik a tánc is meg a foci is....:(

      Körmöm már nekem sincs.:/Egyszerűen még mindig nem értem, hogy miért ennyire makacs Mou? Miért nem látja, hogy "az idegenben jó az x is" taktika nem jön be. Ez a csapat nem alkalmas védekező focira, ez nem az Inter. teljesen össze vagyok zavaródva és nem tudom, hogy most reális-e az az elvárás tőlem, hogy elkapjuk a Barcát, aztán elverjük a Bayernt? Elnézve a tegnapit nem vagyok túl optimista, de én akkor is mellettük állok. Bármi is lesz a 2 meccs vége...

      Törlés
  2. Szívesen elolvasom! És érdekel is. :) Előre is köszönöm!

    A Franciáknak való drukkolás egy ötlet volt. Mondhatnám, hogy kerestem a helyem miután "szakítottam" a hollandokkal. Zizou révén gondoltam megpróbálkozok a franciával, de nagyon nem tetszett és rájöttem, hogy ha pofára ejt a szerelem se jön egyből egy másik.

    Védők közül nekem is best Sese, de azt hiszem ez nem újdonság és Marcelot is szeretem, bár nem tudom mi van vele, mostanában nem kicsit idegbeteg. Bár szerintem ezt írhatjuk Mou számlájára. Pepe tudását elismerem, de nem tetszik, hogy ennyire agresszív, Carvalho pedig nekem se hiányozna. A csatársorunkat egyenesen csodálom, és ugyan egy kicsit húzok Cris felé ő sem abszolút kedvenc.
    Középpályásokat nem sorolnám fel, de tőlük Khedira az, aki nem hiányozna és személyes észrevétel, ha Xavi nincs pályán szerintem Sese jobban érvényesül. Simán elviszi az ő posztját is, ahogy azt a hétvégi meccsen is bizonyította. Bár itt lehet megint csak az elfogultság beszél belőlem. :$

    Hát akkor ez megér még egy pacsit. Nálunk nem volt csapat. A már megyeiben vagy harmadosztályban focizó helyi fiúkkal játszottam. Egyszer nem volt meg a csapat és megkérdezték nem-e állnék be. Először hátvédnek akartak, de én mondtam, hogy csak kapuba. :) És onnantól évekig, míg egy vállalkozó meg nem vette a pályát és el nem zárta előlünk. :/
    A térdem nekem se bírná az aktív sportot. Sokszor még a futás se megy úgy ahogy én szeretném. De már beletörődtem...

    Mou egy igazi idióta... Jobb oldalon játszani Marcelot? Komolyan mondom a cseréken nem akadtam ki ennyire. Sose játszott ott. Nem is csodálkoztam rajta, hogy kattogott...
    Nem tudom. Őszintén szólva úgy vagyok vele, hogy ha ki is kapunk a Barcelonától és utána mindenkit megverünk akkor még mindig mienk a bajnoki, de ha nem verjük meg otthon a BM-et akkor a BL ugrott. És Mou marad. De inkább, menjen! Már nem fogom sajnálni.
    Ikernek tényleg sokat köszönhetünk és hétről hétre bizonyítja, hogy ott a helye a legjobbak között. A gólunk se volt semmi. Lehet, hogy egy megjátszott labda volt, de kellett hozzá némi szerencse, hogy az a kapuba kössön ki. Mesut örülhetett, hogy gólt rúghatott a honfitársainak. És nincs mese Neuer jó kapus. És neki is sokat köszönhet a német csapat. A München első gólja pedig kezezésből lett. Oké nem szándékos volt ez tény de akkor is kéz. :@ És ahogy írtad az x is jó taktika nem jön be. És 1-1-nél nem is nagyon hajtottak tovább. Pedig kellett volna.
    Az pedig egyértelmű hogy én is mellettük állok bárhogy alakuljon is a következő két meccs... Nem csak akkor kell szeretni őket ha toppon vannak. Sokkal nagyobb szükségük van ilyenkor a szurkolókra mikor nem úgy megy ahogy szeretnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az interjút meg pár extrát hozzá megtalálod az Un suenonál. :) Szívesen feltettem. Azért is fordítottam le anno, hogy ha valakit érdekel, de nem beszél spanyolul, az is megértse.:)

      Értem. Nagyon találó ez a szerelem hasonlat...végül is ez az egész szurkolósdi is hasonló a szerelemhez. :)

      Macelon én is nagyon sokat gondolkoztam. Azóta látom hétről-hétre mióta Madridba igazolt és nem sok olyan pillanatot tudok felidézni, amikor nekiállt ámokfutást rendezni. Idén viszont nagyon bekattant. Pepéről én is ugyanazt gondolom, amit Te. Világklasszis, de ha elgurul a gyógyszere...
      Csatárok közül nálam nem kérdés, hogy Pipita viszi a pálmát. Ugyanakkor viszont elismerem Cét is és Benzemát is.
      Középpályán nálam is Khedira a gyenge pont, a mai napig nem tudom, hogy mit keres Madridban karöltve Altintoppal.
      Hát ezt nem tudom, ezt még nem annyira figyeltem meg, de ami késik nem múlik. :)Lehet, hogy elsiklottam felette, mert épp Arbeloa miatt pattogtam. :D
      Részemről Xabi Alonsot sürgősen befizetném egy 2 hónapos vakációra, mert lassan már csak tolószékkel tud majd közlekedni. Szegény embernek miután végiggürcölte az idényt még ott lesz az EB is...ez még a jövő idényét is taccsra vághatja...:/

      Akkor virtuális pacsi. :) A múltkor tudtam meg egyébként, hogy a lányokat azért teszik be a legtöbbször hátvédnek a fiúk közé, mert sokkal harciasabbak és agresszívabbak tudnak lenni, mint a fiúk. Én is tudtam csípni, rúgni, harapni... :D Ezek szerint Neked sem kell bemutatni, hogy milyen fiúkkal együtt játszani. :) pff...ez azért milyen már?:/
      Nekem sem volt más választásom. Néha még alkalmanként beugrok egyet táncolni, de már az argentin tangóból sem megy pár figura...

      Ez tényleg nagy idiótaság volt...azzal együtt, hogy Di Maria irányított....elméletileg.
      Ebben teljesen igazad van, ezt én is végigzongoráztam, de az az 1 pont előny az nagyon olyan, mintha penge élen táncolnánk. Én még egy csapattól félek a bajnokságból: a Bilbaotól. Talán nem fognak annyira harapni, mert náluk az Európa Liga az első, de aztán ki tudja. Bielsa tud pár okos dolgot előhúzni a kalapjából...(Szerintem ő az egyik legjobb edző a világon. Nem sokan beszélnek róla így, de meg lehet nézni Chilét, hogy most hogy játszanak, meg akkor hogy játszottak, amikor ő még ott volt...) Bár ha tavaly valaki azt mondja, hogy idén 1 pont előnnyel nyerhetjük meg a bajnoki címet, megkérdeztem volna, hogy hol kell aláírni. A BM elleni visszavágó tényleg fontosabb....
      Nálam a januári Barca elleni két kupameccs tette be a kaput Mouval kapcsolatban. Hogy onnan kiestünk, abban is nyakig benne van, azt meg sosem felejtem el, amit utána levágott...diszkréten másra kente a balhét és az ilyet nem szeretem.
      A gólunk az egy nagy mák volt, nincs mit szépíteni. Én még most se hiszem el, hogy bement és a BM védelem végigmozizta az egészet. Na igen, de legalább Mesut örülhetett... Neuerről eddig is tudtam, hogy olyan lesz a BM-nek mint Kahn volt.
      Ha még csak kezezés lett volna...les is volt. Gustavo vagy ki lesen állt és ő még beleért. Ilyenkor azért nem értem, hogy miért van ott 6 bíró-ha a tartalékot nem számítom akkor 5-, ha egyik se látja? A gólbírónak észre kellett volna venni.
      Az a csapat nyer, aki gólt akar rúgni.Mi nem akartunk. De azért mennyire vicces, hogy a világ már elkönyvelte a Real Madrid-Barcelona döntőt és erre a BM meg a Chelsea szerzett előnyt...
      Pontosan. Azt a számtalan szép pillanatot, amit nekik köszönhetek úgy tudom a legjobban meghálálni, ha akkor is mellettük állok, amikor csak döcög az a szekér. És remélem, hogy ezt a spanyol szurkolók is így gondolják, mert nem fütyülni kell meg zsebkendőt lobogtatni és lehordani őket mindennek, hanem melléjük állni és buzdítani őket.

      Törlés
    2. Elolvastam! És itt is nagyon-nagyon köszönöm! :D
      Csak azért mertem írni mert a foci és hogy kinek szurkolunk is szereteten alapszik, mert ha ez valakinek nem érdek hát akkor azok mi vagyunk. :)

      Mondom lehet csak az elfogultság beszél belőlem. :) De tény hogy Xavira ráférne egy kis pihenés. :/

      :) Ritkán voltam hátvéd is. Mikor jött kapus és gyakorolni valója volt. :) Velem konkrétan közölték, hogy felejtsem el a felező vonalon túli tartózkodást még szöglet esetén is. :$ És jó tanácsként kaptam, hogy kerüljem a tömeget inkább álljak olyankor kapu környékére. Egyszer játszottunk kispályás női focibajnokságot. XD Két csapat indult tehát nem volt nagy kihívás. :) De jó buli volt. :)
      Nem nem kell bemutatni... :D Jó volt nekem így is a fő, hogy játszhattam. :)

      Egy pont az édes kevés! Van mikor még a múlton rágódok és azon gondolkodok, hogy tudtunk így elcseszni 6 pontot. :/
      Pedig akkor is ő cseszte el az egészet... Vállalni kellene a felelősséget a tetteiért. De ha a hibáiból nem tanul... De tudod mit? Szerintem még el is hiszi, hogy nem ő hibázott így nem is kell neki miből tanulni. Csak több millió embert nem lehet egyszerre hülyének nézni...
      Nos igen azt, hogy les volt már nem akartam írni. A két nagy hibából legalább az egyiket észre kellett volna venni. De végül is mindegy mert nem ezen múlott. Egy ismerősöm akivel ritkán találkozok, de ő is Madridista mondta meg a legnagyobb igazságot a meccsel kapcsolatban, azt, hogy a Real nem is játszott. És igazat kellett neki adnom. Mert ennél többre képesek. Sokkal többre...
      Én nem vártam Real Madrid - Barcelona BL döntőt. Én Real Madrid - Chelsea re tippelek már egy ideje ez az álláspontom. Bár ebben benne van az is, hogy nem akarom a katalán bandát a döntőbe látni.
      Igazad van. Nem fütyülni kell és zsepiket lengetni hanem egy emberként szurkolni a kedvencnek. Nem igazán értettem ezt sose, hogy miért kell több energiát fektetni az ellenfélbe...
      Szerintem egy perceken át tartó fütyülés a hazai játékosokat is zavarja. A biztató morajlás pedig csak a vendégeket...

      Törlés
    3. Nincs, mit szívesen feltettem. :) Majd nézd meg a válaszom a kommentedre. ;)
      Pontosan.:) A foci is már teljesen elüzletiesedett és minden a pénzről szól ( már klubhűség se nagyon van...), szinte már csak a szurkolók azok, akik nem üzleti érdekből és a várható haszon miatt drukkolnak ennek vagy annak a csapatnak. :) Erről jut eszembe, olvastad Nick Hornbytól a Focilázat? :)

      Értem.:D Én önként és dalolva álltam be a kapuba, bár először féltem, hogy a labda bevisz engem is a kapuba, ha belebikázik egyet valamelyik srác, de aztán rájöttem, hogy az unokabátyámék még erősebben lőtték meg a labdát mindig, aztán már nem is féltem.:D 2 unokabáty és egy unokaöcs voltak a leggyakrabban a játszótársaim egész kis koromtól fogva, úgyhogy megszoktam. :D Na meg általánosban is mindig a fiúkkal próbáltam barátkozni, a lányokkal valahogy nem jöttem ki túl jól. Engem nem érdekelt se a divat, se a legújabb fiúbanda feltűnése a könnyűzenei palettán, úgyhogy a lányok ezért nem keresték a társaságomat - na meg strébernek tartottak - a fiúk meg azért nem haverkodtak velem, mert "jaj egy lány!" és sose vettek be a csapatba. Gimibe viszont kénytelenek voltak elfogadni. :D
      Őszintén bevallom én még soha nem játszottam lányok ellen. :D

      Én is és mindig odajutok, hogy:
      1. A Malága ellen megint jött az eredménytartás és puff ott is volt a Cazorla gól...
      2.A Villarreal ellen Parádés Romero varjú volt a legnagyobb hibás, mert amit játékvezetés címszó alatt produkált az botrány.(azért csendben jegyzem meg Mou kezdője ott se jött be...)
      3.A Valencia ellen meg a helyzetkihasználás...meg szintén egy idióta csere....
      A Madridnál egyszer mondta azt, hogy ő volt a hibás, a barcelonai 0:5 után. Azóta mindig mindenki hibás, csak ő nem és így már el is érkeztünk arra a pontra, amit Te írtál: elhiszi, hogy nem hibázott.
      Igaza van az ismerősödnek. Ha 100%-on pörgött volna a csapat, de még csak ha a valós tudásuk 85-90%-át hozták volna előnnyel készülhettünk volna a visszavágóra. A BM ennyivel nem jobb a Madridnál...
      Én is a Chelseanek szurkolok, de csak most az elődöntőben, mert előtte a Benfica miatt nem akartam érted...a portugál csapatot is kedvelem. Én se akarom és remélem, hogy kizúgnak, de attól félek, hogy jön megint egy Övrebö és el is van intézve a katalánok döntőbe jutása. Évek óta pofátlan módon ez megy....
      Igazad van, a fütyüléstől csak elmegy az önbizalmuk és totálisan összezavarodnak. A Bernabéuban egyébként csak az ultrákat nem hallottam még füttyögni...például a kupakizúgás utáni bajnokin mikor becserélte Mou Pipitát az Ultras Sur tapsolta és szólt a "Pipa Higuaín", közben a többség kifütyülte. Amikor a csapatnak lengetik a fehér zsepiket, akkor is csak az ultrák nem csinálják ezt, sőt tovább szurkolnak. Nem értem, hogy ha az Ultras Sur képes erre és megérti a lényeget, akkor a bérletesek miért nem? Egyébként engem az is idegesíteni szokott, amikor 10 perccel a meccs vége előtt kezd kiürülni a fél Bernabéu...Igenis maradjon ott a helyén és éreztesse a fiúkkal, hogy velük van. Ha rosszul sült el valami, akkor érezzék azt, hogy mellettük vannak, ha jó mecset játszottak, akkor pedig megérdemlik az elismerő tapsot.

      Törlés
    4. Hű és megint csak hű... Majdnem ugyanezeket elmondhatnám magamról én is. :) A lányokkal való barátkzás nekem se ment, de nem is erőltettem bár nekem abból szerencsém volt, hogy a fiúk nem hajtottak el mikor inkább az ő társaságukat kerestem. Persze ebből később lettek a pletykák és a rosszindulatú beszólások pusztán féltékenységből! De nem érdekelt ki mit mond vagy feltételez rólam. De sajnos így veszítettem a gimis legjobb barátomat. Később rájött, hogy nagy hülyeség volt másokra hallgatni, de utána már semmi nem volt ugyanolyan. Csak azt vártam hogy legyen vége a hatodik évnek és soha többet ne lássam az osztálytársaimat akik miatt tönkrement a barátságunk. Kicsit padlón voltam. Az angol tanárnőm volt az az ember aki miatt nem hagytam magam mögött mindent! :)
      Hát engem a bátyám inkább kiközösítettek! XD Meg ők kockák. A labdát is pixeleznék!...
      Ehh nem vesztettél semmit bár én totál amatőrök ellen játszottam. :D

      :) Nos igen ezek az ész érvek ha már hibát keresünk és igaz is, de én akkor is úgy gondolom, hogy könnyen adtuk azt a hat pontot...
      Ha egyszer ne aggy isten találkoznék Mouval lehet lepofoznám! :D És meg mondanám neki hogy te is csak egy ember vagy fogadd el!
      De nem ám, ha jobb lenne a BM nem is kattogtam volna, mert akkor ez van, de nincs így.
      A másik dolog amit nem értek az az hogy, ugye nem játszottunk teljes erőbedobással, de miért nem? Melyik az a meccs ami megéri, hogy 100%-ra oda tedd magad ha nem az, ami a célba juttat?... A kanyarba már nem szabadna fékezni...
      A Benficát én is jobban bírom, de most C van és jók. Látok esélyt arra hogy a Barcelona kiessen, de igaz amit írtál és tartok is tőle, hogy megint betolják őket. :/
      A bérletesekről nekem van egy személyes véleményem. Ők megtehetik, hogy megveszik és minden meccsen ott lehetnek. Nem mindenki, de sokan ezt csak nagyzolásból teszik, hogy hehe mert én megtehetem és keresik az alkalmat, hogy botrányosan viselkedjenek míg azok akik lehet, hogy gyűjtögetnek egy egy meccsre hogy lássák a kedvencüket egyértelműen azért mennek, hogy bíztassák akit szeretnek. Örülnek, hogy ott lehetnek és én őket tartom őszinte szurkolóknak, mert van olyan is aki divatból teszi. De ez csak az én személyes véleményem... Az meg a másik. Tessék megvárni a végét és addig bíztatni és támogatni őket míg az utolsó fehér mezes is elhagyja a pályát!...
      Jó hogy ennyi mindenben egyetértünk! :)))

      Törlés
    5. Egy idő után én sem. Rájöttem, hogy teljesen más az érdeklődési körünk, én pedig nem fogok senki kedvéért se megváltozni csak azért, hogy valaki mellém üljön fizikán...teljesen jól megvoltam a suliban egyedül, mert ha hazajöttem itthon mindig volt valaki, aki figyelt rám. Tudod, itt van az öcsém - bár akkor még kicsi volt - és a nagynéném is ott volt. Szegény tartós beteg volt, cukorbeteg és egy kis mértékben szellemi fogyatékos is volt, 42 évig ápolták nagyiék, de soha nem fordult meg a fejükben, hogy beadják valahová és én talán vele voltam a legtöbbet...bármikor kapható volt bármilyen játékra és ha beszélgetni akartam akkor sem hajtott el, mamáék pedig nyugodtak voltak, mert én már 3-4 évesen is tudtam, hogy milyen jele van annak, ha leesett a vércukra és akkor azonnal szaladtam szólni, hogy baj van. Talán ezért van az, hogy az emberek többségéhez hasonlóan én nem tudok elmenni a földön fekvő ember mellett. Na de nagyon elkanyarodtam. :) Szóval az itthoni környezethez képest semmi volt az iskolai 5-6 óra. :)
      Hát igen...a barátság olyan mint egy aranyfonál, ha elszakad még össze lehet csomózni, de az a csomó az mindig ott marad... 6 osztályosba jártál? :)
      Én 8 voltam,amikor az öcsém született, addig egyke voltam és olyan rossz mint egy fiú.:D Az unokatesóim meg az akkor még a városhoz tartozó, ma már önálló településen laktak és nyaranta vagy én mentem át apuval biciklivel, vagy ők jöttek át hozzánk.Először ők is mindig azzal jöttek, hogy "jaj már kis pisis!" de aztán csak elfogadtak.:D

      Szerintem is, túl könnyen veszítettünk ennyit. Csabi egyébként azzal nyugtat, hogy az Interrel is ezt csinálta Mou. Összeszedett egy utcahossznyi előnyt, 3 meccs alatt leadta 2-3 pontra, de a végén mindig behúzta a bajnoki címet. Mondjuk az Internek nem a Barcelonával kellett harcolnia a bajnoki címért és őket nem évek óta verték oda-vissza...
      Én nem vállalnám a felelősséget a tetteimért. Már nagyon tele van vele a hócipőm...
      Ez teljesen igaz. A célegyenesben járunk és akkor beletaposunk a fékbe...
      Nekem is hasonló a véleményem a bérletesekről. Sokan a bérletüket felajánlják egy-egy ilyen sportutazásokat szervező cégnek, hogy a kliens ha kiutazik, akkor azzal be tudjon menni megnézni a meccset, mert a bérletes csak évente 2-3 nagyobb meccsre megy ki, hogy ott parádézzon, de a kezdő 11-et sem ismeri, amúgy pedig szép summát keres vele. Na és ha már picit hűvösebb az idő a bérletesek szektorai konganak az ürességtől, miközben Madridban is van olyan, aki évek óta várólistán van és minden nyáron reménykedik, hogy az egyik felszabaduló bérletet megkapja - csak úgy kaphatsz, ha valamelyik bérletes meghal vagy lemond róla -, mert egyébként esőben-szélben-napsütésben hétköznap és hétvégén mindig ott van a meccsen... Én is inkább tartom azt szurkolónak aki évekig spórol, hogy egy meccsre elmehessen, mint aki elmegy az El Clásicora, hogy elmondhassa, hogy ő ezt is látta, de fogalma sincs, hogy mi a les.
      Egyébként Téged nem szoktak idegesíteni vele, hogy azért mert külföldi csapatnak szurkolsz nem vagy igazi szurkoló hanem csak szimpatizáns? Nekem már a könyökömön jön ki, mikor rákezd valaki. :/
      Jó ám. :) Végre valaki, akivel tudok beszélgetni és még egyet is értünk egy csomó dologban. :)

      Estére nagyon nagy HALA MADRID!!!<3 Borzasztóan izgulok...:)

      Törlés